زبان خود را انتخاب کنید

ارائه خدمات نمایشگاهی

 

اعزام تورهای تجاری بازاریابی و بازدید از نمایشگاههای معتبر جهان

 معرفی شرکت مرآت تجارت سپاهان

 در سال 1382 تحت شماره ثبت 2189 تاسيس وبه بهره برداری رسيد.  اين شركت با تعهد به خدمات رساني بهينه در بازارهاي داخلي و بين الملي، مجموعة نمايشگاهي و همايشي خود را در سطح جهاني عرضه و با بهره گيري از تسهيلات فني پيشرفته و خدمات تخصصي طيفي وسيع از نمايشگاهها را برگزار مي كند. هدف اين شرکت تسهيل توسعه صنعت نمايشگاهی کشورو ترويج تبادل و رقابت نمايشگاهی در محدوده اين صنعت است. اين شرکت با مديريت متخصص و حرفه اي خود برآن است تا تجربه ای به ياد ماندنی برای مشتريان خود خلق کند و کارکنان ما متعهد به تامين نيازهای خاص هر يک از مشتريان هستند تا انتظارات آنها را برآورده و حتی فراتر از آن عمل کنند.موفقيت ما به توانايي مان در ارايه خدماتی با کيفيت بالا به مشتری و ايجاد فرصتهای تجاری برای شرکتهای داخلی و خارجی بستگی دارد.

اهم وظايف شرکت مرآت تجارت سپاهان به شرح ذيل می باشد:

  1.  گردآوري اطلاعات بهنگام بخشهاي اقتصادي و بازرگاني در داخل و خارج از كشور.
  2. مطالعه و بررسي كالاهاي صادراتي ووراداتي بمنظور ارائه تسهيلات به شركتهاي مشاركت كننده در نمايشگاههاي خارج ازكشور و هياتهاي تجاري ، توسعه و افزايش حجم مبادلات ، توسعه همكاريهاي اقتصادي و ايجاد رقابتهاي سالم داخلي و بين المللي.
  3. ساماندهی و برگزاری نمايشگاههای تخصصی ، اختصاصی و بين المللی بازرگانی در داخل وخارج از ايران.
  4. انجام امور مربوط به برپايي نمايشگاه (از جمله بكارگيري تجهيزات ووسائل غرفه سازي مدرن در سطح استاندارهاي بين الملل، ارائه خدمات مسافرتي همچون اخذ رواديد ، تهيه بليط هواپيما ، رزروهتل و ترانسفر... و انجام امور تشريفات امور گمركي ، حمل و نقل ، ترخيص به موقع كالاهاي نمايشگاهي در كشور مبداء و هدف.
  5. ساماندهی و برگزاری هياتهای تجاری – بازاريابیبمنظور انجام سرمايه گذاري و توليد مشترك با هدف صادرات به كشور ثالث و توسعه و گسترش ارتباط بين الملل.
  6. هرگونه اقدامی که به نحوه از انحا با مبادلات بازرگانی داخلی و خارجی در ارتباط باشد. از جمله کليه امور بازرگانی و تجاری در زميته وارادات و صادرات کالاهای مجاز بازرگانی ، شرکت در مناقصات و مزايدات و...
  7. معرفی محصولات صنعتی ، معدنی ، کشاورزی و خدمات تجاری درسطح داخلی و بين المللی برای توسعه بازارصادرات کشور.